dimecres, 20 de setembre del 2017



                       Fitxa D'autoconeixement 



1.- Què m'agrada fer? Quins interessos tinc?
Màgrada jugar a videojocs, veure videos de ciència sobretot física. M'interesa la física i la informatica o progrmació.        
2.- Què m'agradaria fer en un futur?
M'agradaria ser físic amb una carrera elevada o el que sigui relacionat amb la ciencia o informatica.
3.- Que faig bé?
Jugar a videojocs, nose perque pero soc bo en qüasi tots als que jugo, i també soc bo aprenen rápid, (pero solament el que m'agrada).
4.- Que em costa?
Em costa concentrarme en aprendre o fer coses que no m'agraden.
5.- Quines coses trobo entretingudes?
Videojocs, temes cientifics, videos de YT...
6.- En qué em fixo sempre i no em passa desapercebut?
En qui hi ha en una habitació, per exemple sempre que entro en alguna classe miro qui està i tot això. 7.- Quines activitats prioritzo per gust?
Videojocs, física, progrmació, veure series...
8.- Quines coses seguieixo fent encara que no em sutin bé?
Anar amb patinet i dibuixar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Webs d'ofertes de feina La primera es InfoJobs , es la pàgina més utilitzada per aconsefuir treball, hi han milers de ofertes on po...